Budowa drogi ekspresowej S7 Kraków - Rabka-Zdrój
na odcinku Skomielna Biała – Chabówka, od km ok. 724+220 do km ok. 729+410 oraz budowa nowego odcinka drogi krajowej nr 47 klasy GP na odcinku Rabka-Zdrój – Chabówka km 0+000,00 – km 0+877,22

Podstawowe dane


Nr Kontraktu: I/56/ZI/I-4/2016
Data podpisania Kontraktu: 31.03.2016 r.
Wartość Kontraktu: 615 068 976,27 zł brutto
Termin Realizacji: 22 miesiące (bez miesięcy zimowych)
Wykonawca: SALINI IMPREGILO S.p.A., via dei Missaglia 97,
20142 Mediolan, Włochy

Zaawansowanie rzeczowe

Postęp:
29,3%

Zaawansowanie finansowe

33,6% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej
33,6%


Przedmiot kontraktu

Kontrakt obejmuje w szczególności:

1) Roboty przygotowawcze:

  • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
  • wycinkę zieleni kolidującej z pasem drogowym,
  • rozbiórkę elementów dróg,
  • rozbiórkę budynków, w tym translokacja budynku wpisanego do rejestru zabytków wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych.

2) Roboty drogowe oraz tunelowe w zakresie:

  • budowy dwujezdniowej drogi długości ok.6,1 km, w tym: klasy S długości ok. 5,2km, klasy GP długości ok. 0,9km,
  • wzmocnienia podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg, obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności nasypów i skarp,
  • zabezpieczenia skarp głębokich wykopów,
  • budowy węzła „Skomielna Biała” wraz z łącznicami częściowo na estakadach ( obiekty 18 i 18a-18d) oraz rondem,
  • budowy węzła „Zabornia” wraz z łącznicami oraz rondami,
  • budowy Obwodu Utrzymania Drogi Ekspresowej,
  • rozbudowy drogi krajowej nr 28,
  • rozbudowy i budowy (przełożenia) drogi krajowej nr 7,
  • rozbudowy i budowy (przełożenia) drogi krajowej nr 47,
  • budowy MOP-u Zbójecka Góra kategorii II w ograniczonym zakresie,
  • budowy murów oporowych,
  • budowy, rozbudowy oraz przebudowy dróg lokalnych gminnych, powiatowych,
  • budowy, rozbudowy oraz przebudowy dróg dojazdowych do obsługi terenu przyległego,
  • budowy dróg (dojazdów) technologicznych,
  • budowy systemu odwodnienia pasa drogowego,
  • budowy urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
  • wykonania stałej organizacji ruchu na drodze głównej i przebudowywanych drogach lokalnych – urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu, w tym: bariery ochronne, oznakowanie poziome i pionowe itp.,
  • organizacji ruchu na czas wykonywania robót, w tym: zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy.

3) Budowa obiektów inżynierskich:

  • obiekt nr 18 – długości ok. 425m,
  • obiekt nr 18a – długości ok. 27m (łącznica A),
  • obiekt nr 18b – długości ok. 42m (łącznica B),
  • obiekt nr 18c – długości ok. 356m (łącznica C),
  • obiekt nr 18d – długości ok. 367m (łącznica D),
  • obiekt nr 19 – długości ok. 37m (nad drogą główną),
  • obiekt nr 20+20a – długości ok. 92m (pod drogą główną),
  • obiekt nr 21 – długości ok. 992m,
  • obiekt nr 22 – długości ok. 304m,
  • obiekt nr 23 – długości ok. 80m (nad drogą główną),
  • obiekt nr 24 – długości ok. 407m, (najdłuższe przęsło 45m) – klasa A,
  • obiekt nr 25 – długości ok. 13m,
  • obiekt nr 25a – długości ok. 80m (nad drogą główną),
  • obiekt nr 26 – długości ok. 7m (pod drogą główną),
  • obiekt nr 27 – długości ok. 58m (nad drogą główną),
  • obiekt nr 28 – długości ok. 61m (nad drogą główną),
  • obiekt nr 29 – długości ok. 48m (pod drogą główną),
  • małe obiekty S1, S2, S3 i S4 na ciekach przy węźle Skomielna.

4) Roboty branżowe w zakresie urządzeń towarzyszących drodze:

  • budowę i przebudowę sieci wodociągowych,
  • budowa i przebudowa sieci gazowych średnioprężnych,
  • budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej,
  • budowę i przebudowę sieci i urządzeń energetycznych średniego napięcia (ŚN) i niskiego napięcia (Nn),
  • budowę i przebudowę sieci i urządzeń teletechnicznych napowietrznych i doziemnych,
  • budowę oświetlenia,
  • przełożenie cieków,
  • budowę przepustów.

5) Wykonanie urządzeń ochrony środowiska:

  • budowę urządzeń ochrony środowiska: ekrany, urządzenia oczyszczania wód,
  • nasadzenie zieleni,
  • budowę przepustów o funkcjach hydrologiczno-ekologicznych pod koroną dróg i pod zjazdami.

6) Roboty wykończeniowe:

  • przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, w standardzie sprzed rozpoczęcia budowy,
  • wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych pod zaplecza techniczne, socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót, jak również w okresie usuwania wad.

7) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.

8) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.